👉👉👉 POZOR! Zlevnili jsme dopravu! Nyní již za 49,- Kč! 👈👈👈

Jak vyměnit / vrátit zboží

Jak u nás funguje vrácení a výměna zboží

Chceme, abyste byli s našimi ponožkami spokojení na 100 %. Když vám ale nesedne velikost, vzor nebo si nákup prostě rozmyslíte, můžete zboží vrátit nebo vyměnit.

Lhůta pro vrácení nebo výměnu:
Zboží můžete vrátit nebo požádat o výměnu do 30 dní od převzetí balíčku.

V jakém stavu musí být zboží?

Abychom mohli zboží přijmout:

  • zboží by mělo být čisté, nenošené a nepoškozené,
  • ideálně v původním obalu (pokud je to možné),
  • součástí by měl být doklad o koupi nebo alespoň číslo objednávky.

U zboží, které podléhá hygienickým omezením (typicky vyňaté z obalu a viditelně nošené), může být vrácení omezeno podle zákona – vždy se ale snažíme situaci řešit férově a individuálně.

Postup vrácení nebo výměny – krok za krokem

  1. Zabalte zboží
    Zboží pečlivě zabalte, aby se při přepravě nepoškodilo. Do balíčku přiložte:
    • číslo objednávky,
    • vaše jméno a kontakt,
    • informaci, zda chcete vrácení peněz, nebo výměnu (a za jakou velikost / jiný motiv).
  2. Vyberte způsob odeslání zpět
    Můžete využít pohodlné vrácení přes Zásilkovnu nebo zaslat balíček přímo na naši adresu.

Vrácení přes Zásilkovnu

Zabalený balíček přineste na libovolné podací místo Zásilkovny a obsluze nahlaste náš návratový kód:

Kód pro vrácení / výměnu:

95548149

Obsluha podle kódu vyplní údaje a zásilku odešle k nám. Poštovné za poslání zboží zpět hradíte v souladu s našimi obchodními podmínkami vy jako odesílatel.

Zaslání jiným způsobem

Balíček nám můžete poslat také přes Českou poštu nebo jiného dopravce na naši adresu:

Ponozkovna.cz
Lipová 156/7
500 03 Hradec Králové

Vždy prosím přiložte číslo objednávky a informaci, zda chcete vrátit peníze nebo zboží vyměnit.

Vrácení peněz

Pokud zboží vracíte:

  • peníze vám vrátíme do 14 dnů od okamžiku, kdy nám dáte vědět, že odstupujete od smlouvy,
  • ale ne dříve, než od vás zboží obdržíme, nebo nám prokážete, že jste ho odeslali,
  • peníze posíláme zpět stejným způsobem, jakým jste platili (pokud se nedomluvíme jinak).

Podle zákona vám vracíme i původní poštovné za doručení k vám, a to ve výši nejlevnějšího námi nabízeného způsobu dopravy. Náklady na zaslání zboží zpět k nám (zpáteční poštovné) hradíte vy.

Výměna zboží

Pokud chcete zboží vyměnit (např. za jinou velikost nebo jiný vzor):

  • do balíčku jasně napište, za co chcete zboží vyměnit,
  • jakmile balíček dorazí a zboží zkontrolujeme, ozveme se vám e-mailem s potvrzením a informací o dalším postupu,
  • pokud bude požadované zboží skladem, zašleme vám ho co nejdříve; případný cenový rozdíl (dražší/levnější zboží) s vámi dořešíme individuálně.

Potřebujete poradit?
Pokud si nejste jistí, jak zboží zabalit nebo kam přesně jej poslat, napište nám na info@ponozkovna.cz nebo zavolejte na 608 134 654 – rádi vám poradíme.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz